söndag 30 augusti 2009

Bear quartet är tillbaka



Jag hittade ett pressmedelande från the Bear quartet hos Adrian recordings och det var alldeles för vackert för att klippas sönder.

Hello,

We are The Bear Quartet. We've been around since the dark ages.

After a couple of line-up changes in the 1990's we settled for the current and thus we are: Mattias Alkberg, Jari Haapalainen, Peter Nuottaniemi, Jejo Perkovic and Calle Olsson.

We've made a dozen or so records, all works of genius, all different from the one before.

We are bad people with nothing but good on our minds.

If you're totally new to us (and you probably are) we suggest you stream some of our songs on our webpage, www.thebearquartet.com, while anticipating the new record (due for release this fall on Adrian Recordings), though it won't sound anything like the old ones. It may not change the world but it will change your life.

With love,
The Bear Quartet


Bandet jag älskat i så många år är alltså äntligen tillbaka och nya singeln som man kan lyssna på här skvallrar verkligen om att de har något stort på gång. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, orden försvinner för mig och jag vill bara lyssna på singeln "Millions". En låt som går från trivialitet till storhet, något som växer fram och får mig att hoppas mycket på nya albumet med titeln 89. Det släpps 9 september och är redan förbeställt och klart, underbart.

Inga kommentarer: